شرایط و قوانين گل فروشی سایت خانم گل

پیشنهاد خرید

زاموفیلیا سطل ۴

400,000 تومان390,000 تومانخرید کنید

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی خانم گل به معنی توافق کامل شما با شرايط مندرج در اين صفحه مي باشد :

شرایط و قوانین گل فروشی خانم گل :

قابل توجه مشتریان گرامی : کلیه فرآیند های وب سایت گل فروشیخانم گل با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین گل فروشی هستند. در صورتی که در قوانین درج شده گل فروشی خانم گل تغییراتی ایجاد گردد ، در همین صفحه منتشر خواهد شد.

پیشنهاد خرید

پک 5 تایی گلهای آپارتمانی

250,000 تومان235,000 تومانخرید کنید

 

تعریف مشتری :

پیشنهاد خرید

گل شفلرا سطل 7

195,000 تومان185,000 تومانخرید کنید

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که جهت استفاده از خدمات سفارش گل فروش اینترنتی خانم گل از سایت بازدید کرده ، ثبت نام و خرید انجام می دهد.

 

حریم خصوصی :

1 – خرید محصول از وب سایت گل فروشی خانم گل و فعالیت این فروشگاه اینترنتی در چارچوب شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد. از آنجا که لازم است هموطنان محترم جهت خرید از سایت ابتدا ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند، طبق شرایط و قوانین گل فروشی خانم گل خود را در حفظ هویت و اطلاعات شخصی کاربران موظف می داند و به کاربران خود این اطمینان را می دهد که نهایت تلاش خود را در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خود مبذول خواهد داشت.

2 – عضویت در سایت ما کاملاَ رایگان می باشد و مشتریان محترم باید جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، در حفظ و نگهداری رمز عبور خود کوشا باشند. کاربران می توانند در صورت فراموشی رمز عبور با پشتیبانی سایت خانم گل در تماس باشند.

3 – جهت ثبت سفارش و خرید از سایت نیاز است که کاربران محترم اطلاعات کامل خود که شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس و پست الکترونیک می شود را به طور کامل و صحیح وارد نمایند. از آنجا که از اطلاعات وارد شده جهت برقراری ارتباط با مشتریان محترم استفاده خواهد گردید و محصولات خریداری شده به آدرس یا یکی از آدرس های ثبت شده توسط مشتریان ارسال خواهد گردید، مسئولیت مغایرت اطلاعات و همچنین عواقب درج اطلاعات ناقص یا نادرست با کاربر بوده و ثبت اطلاعات در سایت گل فروشی خانم به نشانه پذیرش صحت اطلاعات وارد شده می باشد.

4– مشتریان محترم در صورت نیاز به ثبت سفارش جهت مراسم و مجالس حداقل دو هفته قبل جهت ارزیابی و عقد قراداد با مجموعه ی  خانم گل جهت مذاکره ی حضوری هماهنگی لازم را به عمل آورند.

نقد و نظر

– کاربران و مشتریان محترم سایت خانم گل می توانند جهت خدمت رسانی هرچه بهتر این مجموعه به مشتریان خود و همچین اظهار نظر در مورد محصولا موجود بر روی سایت، نظرات خود را در قسمت های از پیش تعیین شده ی سایت وارد نمایند.

– نظرات ثبت شده توسط کاربران در سایت می بایستی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و خانم گل هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای نظرات ثبت شده توسط کاربران ندارد. سایت خانم گل در ویرایش و حذف نظرات ارسال شده در راستای قوانین سایت مختار است و در صورتی که نظرات ارسالی شامل مصادیق محتوای مجرمانه باشد از طریقخانم گل قابل پیگیرد قانونی خواهد بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *